Lampakdo - Lampakdo.comEste un site francez cu jocuri flash si de razuit.Sunt 6 jocuri de razuit cu cate 3 partide/zi, un joc tip slot machine cu jackpot cu 3 partide/zi si un joc tip roata norocului cu 1 partida/zi.
Are si sectiune bonus cu clickuri pentru mai multe puncte zilnice. Are mai multe tipuri de coduri in magazin (aldopass, monsterpass, packakados, plopkod) si multe altele.Exista si PayPal de 5,10,20 euro si costa 100000, 200000 respectiv 400000 puncte. Sistemul Vip are 4 nivele iar la ultimul nivel vip cu 150 de coduri introduse primesti o reducere de 20% la toate cadourile. Eu am facut astazi 250 de puncte......o sa va tin la curent cand o sa comand primul cod de aici. De la refferali castigi cate 20 de credite pentru fiecare refferal. Linkul meu daca vreti sa va inscrieti : http://www.lampakdo.com/inscription.php ... badboyradu |
|
| Sus |
Lampakdo - Lampakdo.com
13 mesaje
• Pagina 1 din 2 • 1, 2
Re: Lampakdo - Lampakdo.comAm castigat JackPotul
![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.comAstazi am comandat primele doua coduri de pe site si au venit in cateva minute.
Se pare ca momentan site-ul nu are limita de 1 cod/zi ceea ce este bine .Media mea de puncte este momentan de 300-350.![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.comAl doilea Jackpot castigat
![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.comInca un cod de pe acest site :
![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.comai mancat ceva cind erai mic ?
![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.com
Shaworma ![]() |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.com am prins si eu un jackpot mic am mai comandat si un animacodes+ ![]() PS: NU RECOMAND SITEUL. AM CUMPARAT AZI ANIMACODES+ ... MIA VENIT CODUL IAR CODUL NICI NU E VALID SI NICI SITEUL NU EXISTA!!!! |
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.comFelicitari terror si la cat mai multe
|
|
| Sus |
Re: Lampakdo - Lampakdo.commersi insa tot fake e
din toate codurile doar 1 lamp mia venit (mai trebuia 1 dar nu mia venit) |
|
| Sus |
| Sus |
13 mesaje
• Pagina 1 din 2 • 1, 2

.Media mea de puncte este momentan de 300-350.

am mai comandat si un animacodes+ 

din toate codurile doar 1 lamp mia venit (mai trebuia 1 dar nu mia venit)