Cum scot banii de pe paypal?

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Membru
Înscris
9 Aug 2010
Mesaje
144
sal.. sunt incepator la paypal si vreu sa scot zilele astea niste bani .. mi-e cam frica. Cum fac sa ii scot?
 
Admin
Înscris
27 Oct 2008
Mesaje
4.137
Nu are de ce sa iti fie frica. Daca ai atasat un card visa, mergi la My Account > Withdraw > Withdraw funds to your card. Acolo adaugi suma pe care vrei sa o retragi si apoi click continue. Pe pagina urmatoare dai click pe confirm si in 3 - 4 zile lucratoare ai banii pe card. :)
 
Membru
Înscris
9 Aug 2010
Mesaje
144
hai ca mi-am facut curaj si am dat.. acuma am si eu o intrebare: eu am scos 200 usd .. pe card daca imi apar in dolari eu ce fac? tre sa ma duc la case de schimb valutar sa ii fac in lei? sau trebuia sa ii schimb inainte sa ii dau withdraw? :(
 
Moderator
Business Club
Veteran
Donator
Înscris
9 Noi 2009
Mesaje
3.754
Man se schimba automat in lei !
 
Membru
Înscris
26 Ian 2011
Mesaje
339
Din cate stiu trebuie sa platesti cativa dolarei pentru tranzactie,cat te-a costat?
 
Veteran
Înscris
26 Ian 2011
Mesaje
665
de exemplu la 10$ retrasi , este o taxa de 2.50$
cu cat e mai mare suma, cu atat e mai mare si taxa...de aceea nu se merita sa scoti decat dupa ce ai adunat cat de cat
 
Membru
Înscris
3 Mar 2015
Mesaje
11
buna am si eu o problema cu paypal...si anume ca o buna perioada de timp totul a fost ok...pana azi dim cand mam trezit ca ""your account access is limited""...ma sunat o tipa de la paypal..si mia sp sa le trimit dovezi cum fac banii pe paypal..iar eu nu am aceste dovezi...ce fac in continuare...??...
 
Donator
Înscris
24 Dec 2010
Mesaje
237
Ai rulat asa sume mari de ti-au limitat astia contul pt verificare ?