Propriul hyip

Veteran
Donator
Înscris
10 Apr 2009
Mesaje
2.305
Salut. Dupa ce cred ca am renuntat la crearea unui site as dori sa lansez propriul hyip. Mai intai, cateva intrebari:
1. De unde as putea cumpara un script, cum se instaleaza etc (nu am mai facut asa ceva niciodata)
2. Cum as putea sa-i fac reclama ?
3. Cu ce site-uri de pe internet as putea transfera banii din alertpay in paypal ?
4. Sunt legale aceste site-uri ? Ma poate prinde cumva ?
 
Moderator
Business Club
Veteran
Înscris
10 Apr 2010
Mesaje
4.766
Sincer iti spun. Fara un minim de 600$ capital , nu are rost sa te apuci de asa ceva. Daca o sa faci unul cu scripturi nulled, piratate, singurii care or sa riste ceva maruntisuri sunt incepatorii in domeniul asta. Sa nu crezi ca e asa de roz treaba ,precum pare. Am cunostinte care au administrat genul asta de site si abia daca si-au scos investitia.Si inca ceva: o sa mai ai nevoie de fonduri pentru a achita taxa de listing pentru monitorizare(daca vrei asa ceva) .Grosul membrilor vine de pe siteurile de monitorizare .Monitoarele nu investesc nici un ban de la ei (inafara de unul ), in siteurile pe care le promoveaza . Ceea ce vedeti voi ca posteaza monitoarele ca fiind investitie ,este suma achitata de adminii hyip-urilor pentru listing.
Consider ca am cuprins raspunsul la primele trei intrebari pana aici.Referitor la punctul 4 . NU este legal asa ceva. Si daca intr-adevar vor sa te prinda te prind.Adminii nu folosesc date reale cand deschid conturile de genul alertpay, strictpay..etc care necesita verificare (cum se face la paypal ,numai ca aici e nevoie de trimiterea de acte scanate) Ei folosesc conturi cu identitati furate sau false.

In concluzie , mai gandeste-te daca vrei sa te apuci de asa ceva.
 
Moderator
Business Club
Veteran
Înscris
10 Apr 2010
Mesaje
4.766
Mai indicat era sa-i dai pm. Topicul e destinat altei discutii si ar fi bine sa ramana asa.De acord?
 
Veteran
Donator
Înscris
10 Apr 2009
Mesaje
2.305